Creación y gestión de proyectos editoriales
Magda Polo PujadasEditorial: Edicions UIBISBN: 9788483840283

Sinopsis
The main aim of Creación y gestión de proyectos editoriales is to facilitate —on the basis of proposals, guidelines and concrete tools— the knowledge a publisher must have when creating, considering and executing a publishing project. An entire series of professional processes intervene in a project’s conception, production and execution, including market studies, strategies based on a publishing house’s typology, plans for all production phases, processes, coordination and the analysis of the project’s viability in consideration of a book’s twofold dimension: the economic and the cultural. In short, this book is fruit of the author’s devotion to publishing, not only directly as a publisher, but also as a teacher in a number of Master’s programmes in the area.
Otros libros de Magda Polo Pujadas
-
Mujeres y músicas experimentales
Magda Polo PujadasEditorial Universidad de Sevilla-Secretariado de Publicaciones -
-
-
Abriendo fronteras: enfoques interdisciplinares de la Coreología
Magda Polo PujadasLibargo -
Filosofía de la danza
Magda Polo PujadasPublicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona -
Pensamiento y Música a Cuatro Manos. 1ª Ed.
Magda Polo PujadasEditum. Ediciones de la Universidad de Murcia -
Creación y gestión de proyectos editoriales en el siglo XXI
Magda Polo PujadasEdiciones de la Universidad de Castilla-La Mancha -
Filosofía de la música del futuro. Encuentros y desencuentros entre Nietzsche, Wagner y Hanslick
Magda Polo PujadasPrensas de la Universidad de Zaragoza -
La Música de los Sentimientos 2ª Edición
Magda Polo PujadasEditum. Ediciones de la Universidad de Murcia -
La Música de los Sentimientos 1ª Ed.
Magda Polo PujadasEditum. Ediciones de la Universidad de Murcia -