La empresa social
Sergio Camisón Haba y Melanie Grueso GalaEditorial: Universitat de ValènciaISBN: 9788491331094

Sinopsis
Aquest quadern ofereix una revisió de la importància de l'empresa social com a fenomen econòmic innovador al món del emprendiment, analitzant la seua presència empírica, el seu vessant conceptual, la tipologia de formes que revesteix, les funcions que pot exercir en el món econòmic i en la societat, i les seues principals arestes i reptes en la gestió i el reporting. En l'actualitat, el emprendiment social ha adquirit carta de naturalesa, expressant-se organitzativament en noves formes no sols pel seu perfil jurídic sinó per assumir codis i comportaments que posen el primer accent sobre la innovació social, per davant de la dimensió teleològica i del caràcter contractual. Aquest document ressalta els canvis essencials, les notes característiques i les realitats observables que aquesta innovació organitzativa portarà a l'economia moderna.
Otros libros de Sergio Camisón Haba
-
Difusión de las prácticas de responsabilidad social empresarial, sostenibilidad y transparencia informativa
Sergio Camisón HabaEditorial Tirant lo Blanch