La obligación de uso de la marca
Felipe Palau RamírezEditorial: Publicacions de la Universitat de ValènciaISBN: 9788437060354

Sinopsis
L'obligació de l'ús de la marca es va consolidar com a principi configurador del sistema de marques nacional amb la Llei de Marques de 1988, en la qual s'afavoria el manteniment pel seu titular de marques defensives, dificultant l'accés al registre de marques posteriors. En canvi, la Llei de 2001, en què se centra el present estudi, ha optat per facilitar l'accés al registre de noves marques mitjançant la reducció dels efectes de l'ús a aquells productes i serveis en relació amb els quals efectivament s'ha usat la marca, i l'ampliació dels procediments o tràmits en què la falta d'ús pot esgrimir-se. A més, la nova legislació ha escomès la necessària adaptació de la regulació nacional a la Directiva comunitària i altres normes internacionals, aprofitant l'ocasió per a introduir millores de tècniques jurídiques i sistemàtiques.
Otros libros de Felipe Palau Ramírez
-
Nueva justicia, nuevos protagonistas. La Ley Orgánica 1/2025, de 2 de enero, de medidas en materia de eficiencia del servicio
Felipe Palau RamírezEditorial Tirant lo Blanch -
Claves de Derecho sobre variedades vegetales
Felipe Palau RamírezEditorial Tirant lo Blanch -
Ley de la cadena alimentaria, Cooperativas y otras entidades asociativas agrarias
Felipe Palau RamírezEditorial Tirant lo Blanch -
Retos en el sector agroalimentario: Regulación, competencia y propiedad industrial
Felipe Palau RamírezEditorial Tirant lo Blanch -
La emisión de instrumentos financieros en las cooperativas
Felipe Palau RamírezMarcial Pons Ediciones Jurídicas y Sociales, S.A. -
Aplicación de la Ley de medidas para mejorar el funcionamiento de la cadena alimentaria tras su reforma (Ley 26/2021) en las coop. agroalimentarias
Felipe Palau RamírezAECA -
Actos de Competencia Desleal y su Tratamiento Procesal
Felipe Palau RamírezEditorial Tirant lo Blanch -
Comentarios a la ley de Propiedad Intelectual
Felipe Palau RamírezEditorial Tirant lo Blanch -