EL RECOMENDADOR DE LIBROS

Logo El Diario
Logo Librotea

Las grandes superficies comerciales del Área Metropolitana de Valencia

Carles Rodrigo Alfonso, Miguel Antequera Fernández, Josep Vicent Boira Maiques y Gregorio Lleó AlamaEditorial: Publicacions de la Universitat de ValènciaISBN: 9788437043760

Sinopsis

La present publicació és d'especial interès pel tem tractat i el territori analitzat. Les grans superfícies comercials constitueixen la forma de distribució moderna que acapara els majors percentatges de cotes de mercat en productes de consum habitual. L'Àrea Metropolitana de València (A..M.V.) concentra el major nombre d'hipermercats i grans superfícies especialitzades de la Comunitat Valenciana, al voltant d'un terç. L'estudi s'ha plantejat des d'una perspectiva interdisciplinar, on s'han analitzat aspectes d'aquestes formes comercials des de la geografia, la sociologia, l'economia, l'urbanisme, etc. Constitueix, en conseqüència, un referent adient de l'activitat comercial en l'A.M.V. per als estudiosos d'aquest territori.

Otros libros de Carles Rodrigo Alfonso

  • Las grandes superficies comerciales en la Comunidad Valenciana. Influencia sobre el pequeño comercio

    Carles Rodrigo Alfonso
    Publicacions de la Universitat de València

Otros libros de Josep Vicent Boira Maiques

  • Geografía humana de España

    Josep Vicent Boira Maiques
    Publicacions Universitat de València