Las grandes superficies comerciales del Área Metropolitana de Valencia
Carles Rodrigo Alfonso, Miguel Antequera Fernández, Josep Vicent Boira Maiques y Gregorio Lleó AlamaEditorial: Publicacions de la Universitat de ValènciaISBN: 9788437043760

Sinopsis
La present publicació és d'especial interès pel tem tractat i el territori analitzat. Les grans superfícies comercials constitueixen la forma de distribució moderna que acapara els majors percentatges de cotes de mercat en productes de consum habitual. L'Àrea Metropolitana de València (A..M.V.) concentra el major nombre d'hipermercats i grans superfícies especialitzades de la Comunitat Valenciana, al voltant d'un terç. L'estudi s'ha plantejat des d'una perspectiva interdisciplinar, on s'han analitzat aspectes d'aquestes formes comercials des de la geografia, la sociologia, l'economia, l'urbanisme, etc. Constitueix, en conseqüència, un referent adient de l'activitat comercial en l'A.M.V. per als estudiosos d'aquest territori.
Otros libros de Carles Rodrigo Alfonso
-
Las grandes superficies comerciales en la Comunidad Valenciana. Influencia sobre el pequeño comercio
Carles Rodrigo AlfonsoPublicacions de la Universitat de València
Otros libros de Josep Vicent Boira Maiques
-
Geografía humana de España
Josep Vicent Boira MaiquesPublicacions Universitat de València