Sociologia de l'empresa
Salvador Carrasco Calvo, Lidia Daza Perez, Eduardo Resbier Grabulos, Montserrat Simó Solsona, Concepció Virgili, Màrius Domínguez Amorós, Andrés Coco Prieto y José Luis Giménez RuizEditorial: Publicacions i Edicions de la Universitat de BarcelonaISBN: 9788483383971

Sinopsis
Aborda l?organització empresarial des d?una perspectiva sociològica. Desenvolupa els models o formes d?organització del treball, des de les visions dels clàssics fins a les noves aproximacions (flexibilitat tecnicoorganitzativa i l?empresa xarxa) situant-los en el seu context històric i cultural..De l?empresa com a organització i institució social, es tracten aspectes concrets com els grups socials, els processos comunicatius, la participació dels treballadors i la cooperació empresarial, la formació, el poder, el consens i el conflicte..I tot això fent referència a la interdependència i interacció entre empresa i context, així com als agents de les relacions laborals a l?empresa.
Otros libros de Salvador Carrasco Calvo
-
-
La formación del profesorado novel en la Universidad de Barcelona
Salvador Carrasco CalvoEditorial Octaedro, S.L.