Comunicación electoral y formación de la opinión pública
Guillermo López GarcíaEditorial: Publicacions de la Universitat de ValènciaISBN: 9788437058405

Sinopsis
Aquest llibre analitza el procés de formació de l'opinió pública en una campanya electoral a la llum de les diverses estratègies discursives dels principals diaris de referència espanyols en les Eleccions Generals de l'any 2000. Després de fer una àmplia revisió de les principals teories de l'opinió pública i dels efectes dels mitjans de comunicació de masses sobre el públic, l'anàlisi intenta determinar en quina mesura els mitjans de comunicació són independents del poder polític en la narració que fan dels principals esdeveniments de la campanya electoral per a, a partir d'ací, preguntar-nos de quina manera pot influir la seua tendència ideològica en el vot ciutadà.
Otros libros de Guillermo López García
-
Perturbaciones informativas. Desinformación y mediatización digital
Guillermo López GarcíaComunicación Social Ediciones y Publicaciones -
La esfera pública postmediática y sus flujos de comunicación
Guillermo López GarcíaLos Libros de la Catarata -
Periodismo digital. Ecosistemas, plataformas y contenidos
Guillermo López GarcíaComunicación Social Ediciones y Publicaciones -
De la desinformación a la conspiración. Política y comunicación ante un escenario mediático híbrido
Guillermo López GarcíaTirant Humanidades -
La comunicación en la Comunitat Valenciana (2010-2018): crisis y cambio
Guillermo López GarcíaInstitució Alfons el Magnànim -
-
-
Periodismo digital. Redes, audiencias y modelos de negocio
Guillermo López GarcíaComunicación Social Ediciones y Publicaciones -
-