EL RECOMENDADOR DE LIBROS

Logo El Diario
Logo Librotea

Comunicación electoral y formación de la opinión pública

Guillermo López GarcíaEditorial: Publicacions de la Universitat de ValènciaISBN: 9788437058405

Sinopsis

Aquest llibre analitza el procés de formació de l'opinió pública en una campanya electoral a la llum de les diverses estratègies discursives dels principals diaris de referència espanyols en les Eleccions Generals de l'any 2000. Després de fer una àmplia revisió de les principals teories de l'opinió pública i dels efectes dels mitjans de comunicació de masses sobre el públic, l'anàlisi intenta determinar en quina mesura els mitjans de comunicació són independents del poder polític en la narració que fan dels principals esdeveniments de la campanya electoral per a, a partir d'ací, preguntar-nos de quina manera pot influir la seua tendència ideològica en el vot ciutadà.

Otros libros de Guillermo López García

  • Perturbaciones informativas. Desinformación y mediatización digital

    Perturbaciones informativas. Desinformación y mediatización digital

    Guillermo López García
    Comunicación Social Ediciones y Publicaciones
  • La esfera pública postmediática y sus flujos de comunicación

    Guillermo López García
    Los Libros de la Catarata
  • Periodismo digital. Ecosistemas, plataformas y contenidos

    Periodismo digital. Ecosistemas, plataformas y contenidos

    Guillermo López García
    Comunicación Social Ediciones y Publicaciones
  • De la desinformación a la conspiración. Polí­tica y comunicación ante un escenario mediático híbrido

    Guillermo López García
    Tirant Humanidades
  • La comunicación en la Comunitat Valenciana (2010-2018): crisis y cambio

    La comunicación en la Comunitat Valenciana (2010-2018): crisis y cambio

    Guillermo López García
    Institució Alfons el Magnànim
  • Comunicación política

    Comunicación política

    Guillermo López García
    Sintesis
  • Pantallas electorales

    Pantallas electorales

    Guillermo López García
    Editorial UOC, S.L.
  • Periodismo digital. Redes, audiencias y modelos de negocio

    Periodismo digital. Redes, audiencias y modelos de negocio

    Guillermo López García
    Comunicación Social Ediciones y Publicaciones
  • Obstetricia y Ginecología

    Obstetricia y Ginecología

    Guillermo López García
    Editorial Ariel
  • Asistencia médica

    Guillermo López García
    Gobierno de Navarra. Fondo de Publicaciones